Őszinte meghatódottsággal és köszönettel

Vannak az életben olyan érzések, amelyekre nehéz szavakat találni. Amiről most írni szeretnék, az is egy ilyen dolog, de mégis igyekszem megtalálni a módját annak, hogy kifejezzem, amit érzek. És most ezt nemcsak azért teszem, mert "így illik" (egyébként így is illik), vagy mert szeretem megköszönni, ha kapok valamit. Azért szeretnék írni az érzéseimről, mert hihetetlenül jólesik, ami történt.

De mi is történt? Kitettem a hirdetést, hogy Horváth Anikó kolléganőmmel és barátnőmmel magánrendelőt nyitunk. És ami következett, az valami elképesztően csodálatos volt. Rengeteg pozitív visszajelzést kaptunk (Anikó és én is), elképesztően sok támogatást, és ami még fantasztikus, hogy nemcsak a családtól, barátoktól és ismerősöktől (nekik is köszönjük), hanem a munkatársainktól. Ők nemcsak szóban gratuláltak és fejezték ki támogatásukat, hanem lájkokkal és megosztásokkal vitték hírét a rendelőnknek. 

Hihetetlenül szép élményben részesítettek bennünket a munkatársaink, az elmúlt hetekben többen személyesen jöttek oda hozzánk, vagy facebookon jelezték, hogy szurkolnak nekünk, és hogy hajrá! Személy szerint ezen az elképesztően pozitív reakción annyira meghatódtam, hogy folyamatosan a hatása alatt vagyok, és úgy éreztem, hogy muszáj ebből a csodás élményből visszajuttatnom azoknak, akik ezt okozták!

Szóval innen is köszönjük (Anikó nincs fent a facebookon, ezért kérte, hogy az ő nevében is írjam) a Gálfi Béla Kórház és Sara Otthon dolgozóinak, kedves munkatársainknak, hogy támogattatok bennünket akár egy kedves szóval, akár szimpátiátokkal, akár megosztással, akár lájkokkal. (És most csak azért nem sorolok fel mindenkit név szerint, mert nem szeretnék senkit sem kihagyni). Tudnotok kell, hogy mindkettőnknek elképesztően jólesik a támogatásotok, és már ezért az érzésért megérte, hogy belevágtunk. :) Csodásak vagytok, és szuper élményt szereztetek mindkettőnknek! :)

Címkék: köszönet